Vállalatunk teljes körű bérszámfejtési szolgáltatást nyújt. Az adminisztratív feladatok mellett megbízható, naprakész információkat nyújtunk az Ügyfeleinket érintő, bérszámfejtéshez kapcsolódó jogi és gazdasági változásokról, képviseljük Ügyfeleinket a hatóságok előtt.
- a bérszámfejtési és a hozzá kapcsolódó munkafolyamatok felmérése, elemzése és szükség esetén javaslatok kidolgozása az esetleges kockázatok csökkentése érdekében
- be- és kilépők adminisztrálására (OEP, NAV)
- teljes körű havi bérelszámolás a hatályos magyar jogszabályok, illetve Ügyfeleink belső előírásai és elszámolási rendje, illetve rendszere alapján (egyéni számfejtési lapok készítése, a nettó fizetésekről, illetve az utalandó járulékokról, stb.)
- nyugdíjbiztosítási igazgatóságokkal, OEP-pel kapcsolatos ügyintézés
- elektronikus és/vagy papír alapú adó- és járulékbevallások, adatszolgáltatások készítése
- főkönyvi feladás készítése
- beszámolók, jelentések készítése hatóságok részére